lunes, 31 de enero de 2011

Debate: Os transxénicos



Os transxénicos son plantas ou animais que foron manipulados xenéticamente en laboratorios. Esta manipulación consiste en agregar xenes á cadea de ADN dos organismos vexetais e animais, permitindo cambiar ou combinar características entre eles. Esta tecnoloxía provoca un debate na sociedade actual con argumentos a favor ou en contra dos transxénicos. Trátase dun tema moi polémico. Os alumnos e alumnas de 3º ESO A opinan sobre o mesmo:

Lucía opina: "Estou a favor dos transxénicos pero a miña opinión non é rotunda. Penso que a fame no mundo é un tema suficientemente importante como para variar un chisco o equilibrio ecolóxico. Iso sí, a elaboración destes produtos debería estar correctamente controlada para facer as menos variacións no medio"

Álex opina: "Estou a favor pero con matices. Aínda non se puido demostrar que as alteracións sexan inofensivas, tampouco que sexan perxudiciais. O equilibrio ecolóxico non ten que verse moi afectado se hai un control efectivo. Aínda que se considere pouco étrico manipular a natureza, hai que ter presente que o ser humano leva manipulando o medio desde a revolución neolítica. Por último, os alimentos coa manipulación, son máis nutritivos, as plantas máis resistentes e as sementes poden medrar en calquer sitio. E algo moi importante: pódese acabar coa fame mundial"

Ánder opina: "Persoalmente estou máis a favor que en contra dos produtos transxénicos. Actualmente non está demostrado que sexan beneficiosos, pero tampouco que sexan perxudiciais. Ademáis, poderíase variar un pouco o equilibrio ecolóxico e a natureza, como se ven facendo desde hai moitos séculos, co fin de rematar coa fame no mundo, un grave problema na actualidade"

Marina opina: "As razóns a favor dos transxénicos teñen bastante peso na miña opinión, pero existe unha poderosa razón en contra dos mesmos e que eu defendo: o equilibrio ecolóxico pódese ver afectado!. Eu penso que actualmente o medio ambiente está moi danado, co cal tería consecuencias moi negativas estropealo aínda máis. A miña postura, é polo tanto, contraria ós transxénicos"

Jesús opina: "Estou a favor dos transxénicos sempre que se tomen unhas medidas reguladoras nas plantacións para non acabar coas especies autóctonas. Ademáis non atopo lóxica unha das razóns das posturas en contra referente ós beneficios das empresas privadas neste tema, porque son precisamente estas as que sufragan os gastos de investigación, aforrándolle o gasto ós gobernos de cada estado. En canto a que si é unha postura pouco ética, penso que o ser humano leva modificando o medio no que vive desde a Prehistoria"



2 comentarios:

  1. Despois de ler os comentarios dos meus compañeiros,debo de admitir que o de Ánder tamén ten moito que ver co que eu penso aínda que son comentarios diferentes;)

    ResponderEliminar
  2. Parécenme moi interesantes todas as vosas opinións,
    pois dades razóns moi convincentes.
    Bo traballo, compañeiros!

    ResponderEliminar